Vračila

Kako vrniti izdelek?

Ponujamo vam 14-dnevno vračilo kupnine brez težav. Paket nam enostavno vrnete in povrnili vam bomo kupnino ali poslali nov paket. Sledite spodaj napisanim korakom.

Trudimo se dodati čim bolj podrobne slike in opise na stran izdelka. Vendar se lahko kljub temu zgodi, da pričakujete drugačen izdelek ali da vam izdelek ne ustreza ali se premislite.
Naša politika vračil kupnine velja 14 dni od prejetega paketa. Če je od vašega nakupa minilo 14 dni, žal ne moremo zagotoviti popolnega vračila ali zamenjave izdelka.
Da bi bili upravičeni do vračila, mora biti izdelek neuporabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.
Nekatere vrste blaga so izvzete iz možnosti vračila. Pokvarljivi izdelki, kot so hrana, cvetje, časopisi ali revije, se ne morejo vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki sodijo med higienske izdelke, nevarne materiale, vnetljive tekočine ali plini.
Dodatni izdelki, ki se ne vračajo:
– Darilne kartice
– Programska oprema
– Nekateri izdelki za nego telesa in zdravstveni izdelki
Za zaključek vračila potrebujemo vaš račun ali dokazilo o nakupu.
Obstajajo določeni primeri, kjer so dovoljena le delna povračila:
– Knjiga z očitnimi znaki uporabe
– Odprt CD, DVD, VHS kasete, programi, video igre, kasete ali vinilne plošče
– Izdelek, ki ni v originalnem stanju, je poškodovan ali manjkajo deli zaradi razlogov, ki niso posledica naše napake
– Izdelek, ki je vrnjen več kot 14 dni po dostavi
Postopek vračila:
– Obrnite se na naš email [email protected], kamor pošljete sporočilo o želenem vračilu artikla. Vključite številko naročila/e-pošto ali telefonsko številko, da bomo vaše naročilo lahko hitreje našli.
– Pazljivo zapakirajte paket in ga vrnite na naš naslov. Plačilo stroškov pošiljanja vračila je strošek stranke.
– Čas, ki je potreben, da bo vaš izdelek zamenjan, se lahko razlikuje glede na vašo lokacijo.
Če vračate dražje izdelke, morda razmislite o uporabi storitve sledenja pošiljk ali o nakupu zavarovanja za pošiljanje, saj v nasprotnem primeru ne moremo zagotoviti, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek.
Ko bomo prejeli vaše vračilo in ga pregledali, vam bomo poslali e-pošto, da vas obvestimo o prejetju vrnjenega izdeleka. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vračila.
Če je vaše vračilo odobreno, bo vračilo obdelano in znesek bo samodejno vrnjen vašo kreditno kartico ali na prvotno metodo plačila, v zakonskem roku 14 dni od prejetega paketa iz naše strani.
Če še vedno niste prejeli vračila, najprej preverite svoj bančni račun. Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je potrebno nekaj časa za obdelavo preden se vračilo prikaže na vašem računu. Če ste izvedli vse to in še vedno niste prejeli povračila, nas prosimo kontaktirajte na [email protected] ali [email protected]
DARILA
Če je bil izdelek označen kot darilo ob nakupu in vam je bil poslan neposredno, boste prejeli darilni bonv vrednosti vašega vračila. Ko bomo prejeli vrnjeni izdelek, vam bomo poslali darilni bon po pošti.
Če izdelek ni bil označen kot darilo ob nakupu ali če je bil kupec naročilo poslal sam sebi, da bi vam izdelek podaril kasneje, bomo vračilo poslali kupcu n ta bo obveščen o vašem vračilu.
Trudimo se, da vam pošljemo pravi izdelek, ki ste ga naročili. Včasih pa se zgodi, da pomotoma pošljemo napačen izdelek. To se lahko zgodi tudi, če je izdelek razprodan in ga zamenjamo z enakovrednim.
Pri zvezkih in manjših izdelkih lahko zamenjamo izdelek z drugim podobnim izdelkom, ki ga imamo na zalogi.
Sledite spodnjim korakom:
– Če ste prejeli izdelek z podobnim dizajnom in vam ustreza, ga lahko obdržite.
– Obrnite se na naš email [email protected], kamor pošljete sporočilo o želenem vračilu artikla. Vključite številko naročila/e-pošto ali telefonsko številko, da bomo vaše naročilo lahko hitreje našli.
– Naša služba za podporo strankam vam bo pomagala s naslednjimi koraki – kako vrniti izdelek in dobiti pravega.
Skladno z našo zavezanostjo naravi previdno pregledamo vsak izdelek pred pošiljanjem in skrbno zapakiramo vaše naročilo. Prizadevamo si zmanjšati embalažo, zato večinoma pakiramo v embalažo brez plastike ali v papirnate vrečke. Včasih se lahko zgodi, da poškodbe izdelka ne opazimo ali pa se poškoduje med dostavo.
Sledite spodnjim korakom:
– Če ste prejeli izdelek z manjšo napako in vam ustreza, ga lahko obdržite.
– V primeru poškodovane pošiljke, takoj fotografirajte embalažo in izdelek.
– Obrnite se na naš email [email protected], kamor pošljete sporočilo s težavo, ki jo imate. Vključite številko naročila/e-pošto ali telefonsko številko, da bomo vaše naročilo lahko hitreje našli.
– Naša služba za podporo strankam vam bo pomagala s naslednjimi koraki – kako ravnati z okvarjenim izdelkom in kako dobiti novega.
Naslov za vračilo paketov:

Prejemnik: Seik OÜ
Naslov: Parda 3/5/7, 10151 Tallinn, Estonija
Telefon: +372 56616462 E-pošta: [email protected]

Vračilo na prevzemno mesto:

Prejemnik: Seik OÜ
Prevzemno mesto: Prevzemna postaja Torupilli Selver v Tallinnu
Telefon: +372 56616462
E-pošta: [email protected]

Razpoložljiva prevzemna mesta / paketne postaje: Itella Smartpost / Posti; Omniva / Matkahoulto; DPD / Postnord; DHL; UPS

POTREBUJETE POMOČ?

Za vprašanja v zvezi s povračili in vračili nas kontaktirajte na [email protected]